VEEL GESTELDE VRAGEN - FAQ


ALGEMENE VRAGEN

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe producten in jullie webshop?

Wanneer je je inschrijft voor het Unik News, krijg je automatisc bericht van onze nieuwe producten en acties. Na inschrijving ontvang je wekelijks, leuke tips & tricks, alle nieuwtjes van het Unik News , als eerste de beste kortingsacties en een cadeautje op je verjaardag. Schrijf je hier in.


Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto?

Ja. We doen ons uiterste  best om de kleuren van elk artikel  waarheidsgetrouw weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto’s licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere  beeldscherm, lichtsterkte,…). Neem gerust contact met ons op als je twijfelt over een kleur.

 



BESTELLEN

Wat is het verschil tussen een account aanmaken en als gast afrekenen?

Wanneer je een account aanmaakt, kun je met je e-mailadres en het opgegeven wachtwoord inlogen op je accountbeheer. Daar zie je een overzicht van je bestellingen en zie je wat de status ervan is. Wanneer je afrekent als gast heb je niet de mogelijkeheid om je bestelling te volgen.
 

Als ik iets bestel, kan ik het ook naar iemand anders laten versturen?

Ja, dat kan. Wens je je bestelling te ontvangen op kantoor of wil je de bestelling versturen naar iemand om hem of haar te verrassen? Vul dan niet alleen je eigen adres, maar ook een bezorgadres in bij het afrekenen. Wij sturen je bestelling dan naar het bezorgadres.


Hoe weet ik of mijn bestelling aanvaard is?

Nadat je je bestelling bevestigd hebt en de betaling via de beveiligde site volledig doorlopen is, krijg je per mail een orderbevestiging.

Indien je ervoor gekozen hebt te betalen bij afhalen krijg je eveneens na de bevestiging van je bestelling per mail een orderbevestiging. 

De orderbevestiging bevat een overzicht van de bestelde producten, de hoeveelheid, de prijs, de betalingswijze en indien van toepassing het leveringsadres.

>> Heb je geen orderbevestiging ontvangen, kijk dan even in je spam-box
 

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik dan mijn bestelling thuis?

Levertermijn is afhankelijk van het bestelde product. Je vind deze telkens terug bij de specificaties. De levertermijn wordt uitgedrukt in werkdagen (weekend en feestdagen niet meegerekend). Wordt de bestelling in het weekend geplaatst dan gaat de levertermijn in op maandag en je bestelling wordt in behandeling genomen na betaling. Daarna ontvang je een verzendbevestiging wanneer je bestelling is verzonden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, je kan je bestelling zelf ophalen. Hiervoor dien je bij het plaasten van de bestelling de optie ‘Bestelling afhalen' aan te duiden. Waneer je bestelling klaar staat voor ophalen ontvang je een mailtje met de data en uren wanneer je je bestelling kan komen ophalen. Graag ontvangen we een mailtje terug met een afgesproken tijdstip. 

 



VERZENDEN

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

We hanteren de tarieven volgens B-post. ​Alle zendingen volgen we op met Track&Trace zodat we je een optimale service kunnen bieden. Daarom doen we geen brievenbuspost.

BELGIË
Verzendkost naar adres:
* 0 - 2 kg: 5,50 euro 
* 2 - 10kg: 6 euro
* vanaf 10kg: 8 euro

Verzendkost naar afhaalpunt:
* 0 - 2 kg: 4,75 euro 
* 2 - 10kg: 5 euro
* vanaf 10kg: 6 euro

Bij een bestelling boven de € 75,-  (binnen België) zijn de verzendkosten gratis. 

NEDERLAND:
Verzendkost naar adres:
* 0 - 10kg: 9 euro

ANDERE LANDEN:
Wilt u iets laten verzenden naar het buitenland neem dan even contact met ons op.


Hoe weet ik hoeveel verzendkosten erbij komen als ik online koop?

Telkens als je een product in je winkelwagentje plaatst kun je zien in 'mijn winkelwagentje' hoeveel de verzendkosten bedragen naar een adres in België. Verzendkosten worden berekend volgens gewicht en het land van bestemming, niet per hoeveelheid producten.


Als ik iets bestel, kan ik het ook naar iemand anders laten versturen?

Ja, dat kan. Wens je je bestelling te ontvangen op kantoor of wil je de bestelling versturen naar iemand om hem of haar te verrassen? Vul dan niet alleen je eigen adres, maar ook een bezorgadres in bij het afrekenen. Wij sturen je bestelling dan naar het bezorgadres.


Wat zijn de leveringsmogelijkheden?

Je bestelling wordt met bpost bij je thuis geleverd of op een afhaaladres naar keuze.  Het is ook mogelijk om je bestelling zelf op te halen, dit enkel na afspraak. Duid aan bij je bestelling welke optie je verkiest. Indien je kiest voor een Bpost postpunt, vermeld je best in het opmerkingenveld welk postpunt je kiest. Indien je niets vermeldt kiezen wij automatisch het dichtsbijzijnde ophaalpunt bij je woonplaats. 


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Verzendingen binnen België gebeuren voornamelijk via Bpost. Je postpode brengt je pakje bij je thuis, op kantoor of op eender welk adres (kies hiervoor een ander leveradres). Doorgaans komen ze langs tussen 9u en 16u de dag nadat je van ons een bevestiging van verzending ontving. Tijdens drukke periodes kunnen pakjes wat langer onderweg zijn. Weet je op voorhand dat er niemand thuis is? Kies dan voor leveren in postkantoor. In dat geval haal je je pakje gewoon af wanneer het voor je uitkomt. 


Hoe verpakken jullie mijn bestelling voor verzending?

Om het milieu te sparen, hergebruiken we bij het versturen van pakketten gebruikte dozen, mits deze natuurlijk stevig genoeg zijn. Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn neem zo snel mogelijk contact met ons op dan komen we samen tot een oplossing.


Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Na de levertermijn van 2 dagen kan je het best nog enkele werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen kunnen er enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling gedaan worden. Heb je de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op en vermeld je bestelnummer.


Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?

Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is. We voorzien je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons een e-mail met informatie over het probleem.

 



Andere vragen?

Indien je nog andere vragen hebt dan diegene die hierboven staan, kan je ons op verschillende manieren contacteren om een antwoord op jouw vraag te krijgen.
* via het contact formulier op deze website
* via ons mailadres: info@unikmagik.be 
* via facebook: www.facebook.com/unikmagik
Wij contacteren je dan zo snel mogelijk terug via de gegevens die je hebt ingevuld.
 

 

 

© 2017 - 2018 Unik Magik | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Instagram (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Instagram pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Instagram zelf afkomstig is. Pinterest (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Pinterest pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Pinterest zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.